En sån där dag.

Varje gång jag rör på huvudet med blött hår så luktar det nyfärgat. Just det, alltså ammoniak med parfym. Inte min absoluta favorit doft här i världen.
Tvätt maskinen är på som gör att hela huset vibrerar och skakar vilket förvärrar min befintliga ägglossning som dödar mig. Det gör så ont och jag är så förbannad. Varför? Ingen anledning.
Jag hatar ägglossningar. De är helt ologiskt planerat av naturen att jag ska vara som mest fertil nu. Om någon skulle varit här och ens tagit på mig hade jag velat hugga av den armen. Men om jag ska vara helt ärlig tror jag inte att det skulle vara särskilt suget på den manliga sidan heller, men tanke på hur bitchig jag skulle vara.
"Vi gör henne som mest fertil när hon har som ondast, är surast och bara vill gömma sig under täcket"
Bra planerat vännen, bra planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0