Ojojojojoj.

Imorn kommer vara en sådan busy dag! Först så ska jag på skolan hela dagen och ha prov i djursjukvård, efter det måste jag till Peckas Tatueringstudio och avboka en tatureringstid. Ja, mamma hata mig allt vad du vill men det kommer att ske. Jag har tre planerade och de ska göras så fort det finns pengar. Alla vi tjejer ska göra varsit hjärta på foten för dom här tre underbara åren och sen så har jag två textrader som jag vill ha in. Ena på armen och andra på sidan av kroppen, typ magen.
Sen måste jag packa inför både praktik och Kålmårdenresa! Herregud vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Siggi

Praktiiiik!!! HOS MIIIIIIG!!!!!!!! ;D♥♥♥

2011-10-13 @ 14:25:17
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0