Nedräkning

Sista flyttlasset har gått, det absolut sista. Skönt. Konstigt. Obeskrivligt.
På måndag så åker jag ner till Kålmården på klassresa, jag längtar som en gnu. Vi kommer få mata djur, klappa vargar och annat kul. Jag tror inte att jag kan förklara med ord den känslan som jag känner när jag tänker på det.
Efter det så är det praktik på Aspuddsparken hos Millan som gäller. Jag längtar dit jättemycket också men inte alls på samma sätt. Det ska bli hur skönt som helst att få komma ner till Sthlm och träffa vänner och familj, men tråkigt som fan och lämna Jämtland och Jonas. Hur ska jag klara mig utan honom i en månad? Det gör ont i mig bara jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0