Arg.

Känner mig ju inte dirket inspirerad till att kliva upp klockan sex och gå till skolan, men idag gjorde jag det.
Frukost? Nja, varma koppen iaf. Det stod på förpackningen att den skulle smaka broccoli och ost men jag tycker det mest smakar gammal tåbira.
Jag har en sån där dag när man är irriterad på allt idag. Igår så (laddade jag hem) lånade jag av en "kompis på internet" en massa musik som jag har blivit beroende av. Och vad hände när dom spelas upp efteråt? Halva jävla låten är borta för att det hackar så mycket!
På onsdag har jag prov också i samhällskunskap. Lokal- och globlekonomi. Pluggat? Inte ens öppnat boken. Orkar jag bry mig? Inte ett skit.
Kankse ska prata med läraren och säga att killen jag var ihop med i nästan två år blev kär i en annan. Jävla mansgris.
Jag säger som Sara. Fuck-fuckety-fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0