Förbättring!:)

Jag gjorde godaste maten igår, potatis sallad. Jag vet att det inte låter gott men om jag säger att det var bacon, oxfilè, potatis, massa grönsaker och citrondressing till så kanske det låter bättre..?
Det är egentligen helt sjukt (men sant dock) att allting blir godare bara man har lite bacon i. Det är som magi! Fast kanske inte allt, jag vet att jag är mästaren på konstiga blandingar men jag skulle aldrig ha typ bacon i kötttfärssås eller i thaicurry. Fy faen för det säger jag bara.

Hela min målsättning om att gå upp i vikt går faktist ganska bra tror jag. Vi äger igen våg eller så men jag har börjat äta mer, speciellt frukost. Jag hatar frukost för det är bara äckel-päckel men nu har vi något jätte gott bröd hemma så jag äter typ 3-4 mackor varje dag! Det är en stor förbättring jämfört med min halva jag åt förut. Jag har också kommit på att om man blandar oboy i kaffet så blir det superduper! Socker+koffein, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: sofie

sv; hahahha, sjukt patetiskt verkligen ! vad tänker folk med liksom

2009-07-08 @ 12:19:05
URL: http://ffaked.blogg.se/
Postat av: Siggi

Skulle faktikst kunna tänka mig att ha bacon i köttfärssås... Men absolut inte i typ thaicurry elr ngt sånt som sagt....;P

Bra Sofia!! Jobba på, när jag kmr upp så tror jag att du kmr gå upp ännu mer i vikt;D



Puss!!

2009-07-08 @ 12:21:33
Postat av: Freddy

jag håller faktis med siggi att de inte skulle vara fel med bacon i köttfärssås vacon är ju gott :D

2009-07-08 @ 13:52:38
Postat av: Freddy

bacon'

2009-07-08 @ 13:53:28
Postat av: Siggi

Haha tack Freddy;)

2009-07-08 @ 14:22:28
URL: http://siggitl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0